חפש

מסיכה שחורה לניקוי העור והסרת שחורים, ד"ר שילס

Black Mask Acne Purifying - Acne Purifying peel-off black mask, מסיכה שחורה לניקוי עור הפנים ופילינג להסרת תאים מתים וראשים שחורים.
המסיכה היא של חברת Shills והיא פופולרית מאד בזמן האחרון בקרב צעירות.
מדובר בקרם שחור שמורחים אותו על הפנים וכשהוא מתייבש הוא נדבק והופך להיות כמו שכבת ניילון שצמודה לפנים ואמורה להסיר את תאי העור המתים, הלכלוך והנקודות השחורות.



אני החלטתי לא לנסות את המוצר על עור הפנים שלי בעקבות סרטונים ותגובות שראיתי באינטרנט.
קודם כל המראה של הניילון שנדבק לפנים מעיד על כך שיש במסיכה חומרים כימיים לא בריאים לעור, שעלולים להיספג בעור ולהגיע למחזור הדם. לפי הפירוט של המרכיבים, הקרם מכיל פחמן פעיל (פחם במבוק), תמצית שיבולת שועל, אשכולית, ויטמין B5, תמצית רוזמרין, תמצית קלנדולה, ויטמין A, ויטמין E, קליפות הדרים.
קישור
המסיכה נראית כמו שקית של ניילון מהסופר שנדבקה לפנים.
מאיך שהמסיכה נראית, יש שם גם חומרים סינטטיים לא טבעיים שגורמים לה להתקשות ולהפוך לגומי. חוץ מזה, פחם במבוק הוא חומר שנוצר בעקבות הבערת גבעולי במבוק, כלומר שריפה של בקבוק. לפי ארגון הבריאות העולמי, חשיפה של הגוף לחומרים שרופים כמו זה לאורך זמן, גורמת למחלות ריאה ומחלות סרטן שנגרמות מחשיפה לפחם.

הסיבה השנייה שאני לא הולכת לנסות אותה היא הכאב. נסייניות רבות של המוצר מדווחות על כאב רב בעת הסרת המסיכה, כמו למשל הגולשת הבאה שכתבה באמזון:
"אם אתם מחפשים משהו קרוב יותר לאספלט מכבישי הגיהינום, הגעתם למקום הנכון. חשבתי שאני עומדת למות ואני די בטוחה שיש לי פוסט טראומה לאחר משיכת המסיכה הזאת מהפנים שלי לאט ככל האפשר, כי אפילו מספר הפעמים שילדתי בלי אפידורל לא הכינו אותי לעינוי הזה. אני חושבת שאני כבר לא צריכה לעשות שעווה מעל השפה העליונה שלי כי אני חושבת שהזקיקים של השיערות נקרעו לגמרי. בכיתי. הרבה."



רוב מי שניסתה את הקרם השתמשה בו לא יותר מפעם אחת, מקסימום פעמיים.
אז אם יש בשוק מוצרים נוספים, טבעיים יותר וגם עובדים, אז אני מעדיפה לא לנסות אותם ולא את זה על הפנים שלי.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות