חפש

הבתים הכי מבולגנים ומלוכלכים בעולם

אני מודה שאני אחת מעקרות הבית הגרועות ביותר בעולם.
מאז שהייתי קטנה, יש לי נטייה לעזוב דברים בלי לסיים אותם וזה כולל גם ניקיון וסדר. יש לי גם נטייה להיכנע לכל מיני מסיחי דעת כאשר אני מתחילה לנקות ולסדר, כלומר, אם באמצע ניגוב אבק נזכרתי שאני צריכה לשלם חשבונות, אני עלולה לקפץ לכיוון המטבח, שם על השולחן זרוקים להם חשבונות החשמל והארנונה באי סדר מופתי, להרים את הטלפון ולשלם אותם ולשכוח מהאבק.
יש לי גם נטייה לצפות שדברים יסתדרו מעצמם. לעתים רחוקות זה קורה.
אבל מעולם הבית שלנו לא הגיע לרמות של הבלגן שתראו בתמונות הבאות.
התמונות צולמו ברחבי ארצות הברית ופורסמו ברשת:
נתחיל בסלון: על הספות כבר אין מקום לשבת ובכל זאת בעל הדירה מוצא מקום לרבוץ בו ולהשליך כוסות פלסטיק משומשות ושאריות של ג'אנק פוד. 
מטבח: לא יאומן שבני אדם חיים במקום כזה. מה שבטוח זה שהם הפסיקו לבשל בעצמם ולהכין אוכל לבד. הם פשוט קונים ג'אנק פוד בחוץ ואת כלי האוכל והאריזות החד פעמייםהם זורקים בערימה על השיש. 
המחשב משמש בתור מאפרה. לא נראה שזה מחשב שזרקו אותו לזבל בגלל העכבר שמחובר אליו בצד ימין. זה פשוט מחשב דו שימושי: מחשב ומאפרה ביחד. 
עוד מבט על הסלון 
בבתים כאלה אי אפשר לתפקד ואי אפשר לנהל חיים נורמליים. אנשים שחיים בבתים כאלה הם בוודאי אנשים שאינם יכולים להזמין אליהם הביתה ולכן סביר להניח שאין להם חיי חברה מפותחים במיוחד, הם לא בריאים בגלל חוסר ההיגיינה ובגלל שאינם יכולים לאכול אוכל בריא שהם מכינים בעצמם וסביר להניח שהם נראים גם מוזנחים בעצמם. זהו מצב חולני שדורש טיפול.
ועכשיו אחרי הזעזוע שחטפתי, אני הולכת לנקות….

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות