ברירת-מחדל  |  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest

חיפוש באתר:
Custom Search
 





בניגוד לשאר החגים היהודים, חג פורים אינו מאופיין בארוחות מסורתיות עמוסות במנות ראשונות, ביניים ואחרונות.
אך גם בחג זה ישנן שתי "סכנות" שצריך לדעת איך לטפל בהן: אוזני ההמן ומשלוחי המנות.

אוזן המן מכילה כ- 150 קלוריות בממוצע (בין 120 ל- 180 קלוריות). רוב הקלוריות של אוזן ההמן מגיעות מהבצק (80%) והשאר מהמילוי. כך שאם מתלבטים איזה אוזן המן לבחור, רצוי לבחור לפי הגודל ולא לפי סוג המילוי.
בכל זאת, מבין המילויים, כדאי לדעת שהכי פחות קלוריות יש במילוי התמרים והכי הרבה במילוי האגוזים.
ציפוי של שוקולד חום/לבן יכול להוסיף גם הוא המון קלוריות לכן עדיף לבחור אוזן לא מצופה.
לא כדאי להתפתות לאכול אוזן המן ללא סוכר. ההבדל בינם לבין אוזני המן רגילים מחינה קלורית הוא קטן מכיוון שרוב הקלוריות מגיעות מהבצק.

תפריט המשלב אוזני המן (אינו מתאים לחולי סכרת / לבעלי רמות טריגלצרידים גבוהות בדם):

בוקר:
- 3 פתית או 2 פרוסות לחם קל
- 3 כפות גבינה לבנה 5% מכל סוג או 2 כפות גבינה לבנה 5% + כפית ריבה
או
- אוזן המן קטנה

ביניים:
- פרי או מעדן דיאט או חטיף אנרגיה עד 60 קלוריות

צהרים:
- 1/4 עוף בגריל או חזה עוף בטפלון או קופסת טונה בשמן או תפוח אדמה בינוני
- סלט ירקות עם כפית שמן או 5 זיתים

ביניים:
אוזן המן קטנה

ערב:
- 2 פרוסות לחם קל
- ביצה או 1/3 קופסת גבינה לבנה 5% או כף חומוס או 3 פרוסות פסטרמה הודו
- ירקות

ביניים:
- פרי או מעדן דיאט

בנוסף: חצי כוס חלב 1% כתוספת לשתייה החמה במהלך היום

פורים שמח!


לטיפ הדיאטה הבא    לטיפ הדיאטה הקודם     רוצה לקבל טיפים לדיאטה באי מייל שלך?






Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2018