ברירת-מחדל  |  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest

חיפוש באתר:
Custom Search
 





בחדר האוכל, בדקו קודם את המבחר מבלי להצטייד בצלחת. רק לאחר מכן החליטו מה לאכול וגשו לקחת.

החליטו כמה פעמים תקומו למזנון.

נצלו את שפע הירקות המוצעים במזנון. כדאי להעשיר את הארוחה בכמה שיותר ויטמינים וסיבים תזונתיים.

השתדלו לא להגיע לארוחה רעבים מדי. הרעב גורם לאיבוד שליטה ולאכילה רבה יותר מהמתוכנן.

להימנע מהוספת רטבים המכילים המון קלוריות.

העדיפו מים על פני שתיה ממותקת ומיצי פירות המכילים הרבה סוכר. גם משקאות דיאט המכילים אספרטיים אינם טובים לדיאטה, כי הם גורמים לגוף לרצות פחמימות.

אפשר לקחת כדור גלידה כקינוח. בכדור גלידה יש כ-90 קלוריות ולכן זהו קינוח "זול" יחסית.

לא לפתוח את המיני בר בחדר המלון. גם יקר וגם יגרום לכם להכניס קלוריות מיותרות לגופכם.

השתדלו לשלב פעילות גופנית בטיול: שחיה בבריכה, ספורט ימי, הליכה, רכיבה על אופניים ועוד.

לטיפ הדיאטה הבא      לטיפ הדיאטה הקודם        רוצה לקבל טיפים לדיאטה באי מייל שלך?






Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2018