ברירת-מחדל  |  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest

חיפוש באתר:
Custom Search
 

כל בעל אתר (או לפחות רובם) שואף שמס' הגולשים המבקר באתר שלו יהיה גדול כמה שיותר.

אחת הדרכים הטובות ביותר להעלות את כמות המבקרים באתר שלכם ולחשוף עצמכם בפני לקוחות
חדשים היא כתיבת מאמרים בתחום בו אתם עוסקים.

ברגע שאתם כותבים Case study באתרכם, הוא יכול להגיע למאות אלפי אנשים שמתעניינים בנושא.

אם יש לכם אתר אינטרנט מצליח, עם הרבה כניסות ביום ומקומות טובים בגוגל, כדאי לכם לפרסם קודם כל את המאמר שכתבתם באתר שלכם.

כשבוע שבועיים לאחר שפרסמתם את המאמר, הסורק של גוגל יבקר אצלכם באתר ויכניס את המאמר שכתבתם לאינדקס שלו. לאתר המקורי בו מופיע המאמר יש עדיפות באינדקס.

אך אם יש לכם אתר חדש ואתם מעוניינים להגביר את כמות הכניסות אליו ולהעלות אותו להכרה אצל הגולשים, רצוי לפרסם קודם באתרי מאמרים חזקים כמו שוונג, מאמרים, Israel-articles ועוד, עם קישור לאתר שלכם, ורק אחר כך אצלכם באתר.

בדרך זו יעלה מספר הקישורים אל האתר שלכם וכך יתחזק מעמדו בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. כעת כאשר יחפשו מילת מפתח המופיעה במאמר שכתבתם, רבים יותר הסיכויים שהאתר שלכם יופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.




Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2018