ברירת-מחדל  |  
 


הארגון הממוצע מוצף במסמכים – קבצי excel ,WORD ,pdf , הודעות אימייל, פקסים וגיליונות אלקטרוניים, שמערכות המחשוב מייצרות , משכפלות ומפיצות. עומס זה , מחייב ניהול יעיל, התאמה לאפליקציות ארגוניות וניהול מסמכים משופר, כחלק מניהול התוכן והתהליכים בארגון. בנוסף, שיקולים עסקיים מכתיבים אתגרים נוספים כוללים אירכוב ושינוי סטאטוס המסמך ואופן שמירתו. בהתאם למחזור חייו ובניסיון להתקרב לאפשרות של המשרד ללא נייר.

מגמות נוספות בעולם המסמכים, הן ראייתם כתשתית עסקית יעילה, מעבר בין מחלקות בארגון, מגמת השיתופיות וצורך גובר באבטחת מידע. מגמות בתחום פתרונות סריקה וניהול מסמכים עצמם, כוללות כניסת, ממשקים חדשים, לכל זאת, מסייעות תוכנות ניהול מסמכים, אשר מרכזות את הידע הקיים בכל מסמכי הארגון. הן מאפשרות ניהול מסמכים יעיל, עם תועלות רבות: אפשרויות חיפוש משופרות, אחזור מהיר, קישוריות גבוהה לסביבת העבודה, עלייה ברמת השירות וחיסכון בזמן וכסף. הצורך במעקב אחר המסמך ומחזור חייו, מעקב אחר שינויים וכדומה, מגבירים צורך בניהול יעיל ומעקב מסודר אחר המסמכים בארגון. גם יכולות החיפוש מתקדמות הקיימות באינטרנט, מוצאות דרכן לניהול המסמכים. בנוסף, סריקת מסמכים ושמירתן במקום בדיסק, מבטיח את קיומו כנגד התבלות, גנבה ושריפה. סריקת מסמכים לארכיון קבילה ע"י בית המשפט, ומתנהלים דיונים על קבילותם ע"י שלטונות המס.

איי סקנר - I.scanner פתרונות סריקת מסמכים www.scanner.org.il





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2018