ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 

1. כללי

1.1. האתר פרינטיים/ שופ-טיים הינו אתר מכירות שכתובתו ברשת האינטרנט הינה printime.co.il/16584/SHOP (להלן "האתר").
האתר פותח ומופעל ע"י חברת מ.י.ו שיווק ופרסום (להלן: "החברה") אשר פרטיה המלאים מפורטים בסעיף 10 לתקנון זה.האתר מציע למכירה מגוון רחב של מוצרים, ביניהם צעצועים, אביזרי שיער, גאדג'טים ומתנות.
1.2. משמעות המילה "פעולה" בתקנון זה הינה: רכישת מוצר המוצע באתר ו/או גלישה באתר לכל מטרה שהיא.
1.3. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע ולהיפך.
1.4. תקנון זה ותנאיו המפורטים בו חלים ויחולו על כל אדם המבצע פעולה באתר (להלן: "מבצע פעולה"). על כל מבצע פעולה לקרוא תקנון זה במלואו, בקפידה ובעיון, וכל פעולה באתר מהווה את הסכמת מבצע פעולה לקבל תקנון זה ולנהוג על-פיו. אם מבצע פעולה אינו מסכים לתנאי כלשהו מתנאי תקנון זה, מבצע הפעולה מתבקש לא לעשות כל פעולה באתר. תקנון זה יהווה את הבסיס המשפטי לכל דיון משפטי ו/או לא משפטי שעלול להתקיים בין מבצע הפעולה לבין החברה.
1.5. רכישה דרך האתר יכולה להתבצע על-ידי כל אדם שהינו תושב ישראל כשברשותו:

1.5.1. כרטיס אשראי על שמו, תקף ביום ביצוע הרכישה, אשר הונפק בשבילו על-ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין ואשר ניתן לסליקה על-ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין.
1.5.2. תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט תקף ופועל ביום ביצוע הרכישה המשמש אותו לקבלה ושליחה של דואר אלקטרוני.

1.6. ביצוע רכישה באתר, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון ישירות למשרדי החברה.
1.7. אספקת המוצרים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.
1.8. האחריות לאספקת המוצרים המוצעים באתר וגביית הכספים עבורם מוטלת על החברה. במקרים בהם המוצרים יסופקו ישירות על-ידי הספק, האחריות לאספקת המוצרים תוטל על הספק, אולם האחריות על גביית הכספים עבור מוצרים אלו בכל מקרה תוטל על החברה.

2. הצגת המוצרים באתר

2.1. כל מוצר המוצע למכירה באתר יוצג בדף המוצר שבו יוצגו תיאור המוצר, מחיר המוצר וזמן אספקת המוצר (להלן "דף המוצר").

2.2. למרות שהחברה עושה כמיטב יכולתה להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. במקרה שהמוצר אזל מהמלאי, תרשם הודעה על כך ליד תיאור המוצר בדף המוצר ומבצע הפעולה יוכל לבחור כי תשלח לו הודעה באמצעות הדואר האלקטרוני כאשר המוצר יחודש במלאי.
מבלי לגרוע מהאמור בסעיף זה, עלולים להיות מצבים בהם המוצר אזל מהמלאי ועקב טעות ו/או תקלה, הוזמן אותו מוצר בטרם נרשמה הודעה על כך שהמוצר אזל מהמלאי. במקרה זה, תשלח הודעה מתאימה למבצע הפעולה באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני אותה רשם מבצע הפעולה בעת רישומו לאתר או באמצעות הטלפון, והחברה שומרת לעצמה את הזכות להגיש למבצע הפעולה, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם הצעה זו תתקבל על-ידי מבצע הפעולה, יעודכנו פרטי הזמנתו מחדש. אם סרב מבצע הפעולה להצעה למוצר חלופי כאמור, תבוטל הזמנתו והחברה תזכה את כרטיס האשראי של מבצע הפעולה.

3. תהליך ביצוע הרכישה ו/או הזמנת השירות באתר

3.1. בעת רכישה יתבקש מבצע הפעולה למסור פרטי כרטיס האשראי שברשותו ושבאמצעותו הוא מתכוון לבצע רכישה/ות באתר וכן מספר תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי. פרטי כרטיס האשראי ומספרי תעודות זהות, אינם נשמרים ברישומי החברה.
מבצע הפעולה מצהיר בזאת כי ידוע לו שהגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על-פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או על-פי כל דין. החברה תהיה רשאית לנקוט בצעדים משפטיים כנגד כל אדם שיגיש פרטים כוזבים. בנוסף, החברה תהיה רשאית לבטל כל פעולה שהתבצעה באמצעות האתר, היה ומבצע הפעולה הגיש פרטים כוזבים או חלקיים.
3.2. לאחר ביצוע ורישום הפעולה באתר כאמור, תישלח למבצע הפעולה הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלו (הכתובת שמסר מבצע הפעולה בעת רישומו) אשר תכלול את כל פרטי הפעולה (להלן: "הודעת אישור"). תנאי מוקדם לתוקף הפעולה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לפעולה והן לגביה הכספים עבורה. במידה ובחר מבצע הפעולה לבצע את התשלום באמצעות הטלפון, תשלחנה שתי הודעות: הראשונה תאשר את ביצוע הההזמנה והשניה תאשר את ביצוע התשלום.
החברה לא תשא באחריות לקבלת הודעת אישור במקרה שכתובת הדואר האלקטרוני שמסר מבצע הפעולה בעת רישומו לאתר הינה שגויה ו/או לא תקינה.
3.3. הודעת אישור אינה מחייבת את החברה לספק למבצע הפעולה את המוצרים שרכש, והודעת האישור מעידה שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת בלבד ולא תהווה אישור לקבלת המוצר ו/או לתשלום עבור המוצר ו/או אישור לכל דבר אחר.
3.4. במקרה בו לא אושרה עסקה על-ידי חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה על כך. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם החברה לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש כי פעולה תחשב כמושלמת אך ורק לאחר מסירת פרטי האשראי על-ידי מבצע הפעולה. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה על-ידי חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, החברה תהיה זכאית לבטל את ההזמנה.
3.5. במקרה שבו מבצע הפעולה החליט שלא להשאיר את פרטי כרטיס האשראי ולבצע את הרכישה באמצעות יצירת קשר טלפוני ישיר עם החברה לצורך ביצוע קבלת פרטי האשראי, תחשב הפעולה כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי על-ידי מבצע הפעולה. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. יובהר ויודגש כי היה והלקוח בחר באפשרות שייווצר עמו קשר טלפוני ישיר לצורך ביצוע קבלת פרטי האשראי, והלקוח לא השיב לפניה הטלפונית ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של החברה בתוך 7 ימים ממועד הפניה, תהיה החברה זכאית לבטל את ההזמנה.
3.6. בכל מקרה ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי של מבצע הפעולה ויתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לביצוע הפעולה, תיחשב העסקה כברת ביצוע. לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי כאמור, יפעלו האתר ו/או הספק בהליכי אספקת המוצרים שהוזמנו באתר על-ידי מבצע הפעולה.

 

4. הזמנה משובשת

4.1. כדי שהחברה ו/או הספקים יוכלו לספק למבצע פעולה את המוצרים שהזמין, יש צורך כי פרטי ההזמנה יתקבלו ויקלטו במחשבי החברה באופן תקין ומסודר, כשפרטי ההזמנה מכילים את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיוב מבצע הפעולה. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת ההזמנה ועיבודה על-ידי החברה. אם מבצע הפעולה יקבל הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הזמנתו או הודעה בדבר תקלה שארעה במערכת בעת קליטת הזמנתו, מומלץ כי מבצע הפעולה יפנה ישירות אל החברה באמצעות הטלפון.
4.2. אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר, מחירו או כל פרט אחר, תהיה החברה רשאית לבטל את הזמנת מבצע הפעולה ומבצע הפעולה לא יחויב בכל תשלום בגין הזמנתו שבוטלה.
4.3. אם בעת ביצוע ההזמנה ימסור מבצע הפעולה פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי החברה ו/או הספקים להבטיח שהמוצרים יגיעו אליו. במקרה שהמוצרים יוחזרו לחברה ו/או לספקים, עקב פרטים מוטעים שנמסרו בעת ביצוע ההזמנה, יחויב מבצע הפעולה בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול.

 

5. פרטיות

5.1. כל הפרטים האישיים שימסרו בעת ביצוע פעולה באתר יישמרו במאגר המידע של החברה (למעט פרטי כרטיסי האשראי ומספרי תעודות זהות אשר אינם נשמרים במאגר המידע של החברה בכל מקרה). החברה לא תעביר את הפרטים האישיים של מבצע פעולה לאף גורם אחר . למרות שעל-פי חוק אין חובה למסור לחברה פרטים אישיים, החברה לא תוכל לטפל בהזמנות אם לא תקבל פרטים אישיים אלו.
5.2. החברה תהא רשאית לשלוח אל מבצע פעולה דואר אלקטרוני, לפנות אליו בכתב או בעל-פה בכל מידע בדבר מבצעים של החברה, חידושים לגבי מוצרים בפרט וחידושים באתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו"ב. אם מבצע פעולה אינו מעוניין שהחברה תפנה אליו כאמור לעיל, יהיה עליו לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר אלקטרוני בפרסום הראשון שיקבל. 
5.3. החברה מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתר ו/או למחשבי החברה ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים באתר. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על-כן, מבצע פעולה מצהיר בזאת כי לא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או נגד מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור העלולים להיווצר מחדירה כאמור.

6. אספקת המוצרים

6.1. רוב המוצרים המוצעים למכירה באתר קיימים באספקה במחסני החברה ויסופקו למבצע הפעולה ישירות ממחסני החברה. אולם, מסיבות כאלו ואחרות ייתכנו מוצרים מסוימים שלא יאוכסנו במחסני החברה. אספקת המוצרים על-ידי חברה ו/או על-ידי הספקים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בדף המוצר של המוצר.
6.2. זמני האספקה להם מתחייבים החברה ו/או הספקים מצוינים בדף המוצר של כל מוצר (להלן: "מועדי האספקה"). חישוב מועדי האספקה יהיה על-פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים (למעט במקרים בהם תואמה אספקה בימים אלו מראש מול החברה), שבת וימי חגים ומועדים. עם זאת, החברה תעשה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה.
6.3. במועד מילוי פרטי ההזמנה על מבצע הפעולה לבחור באפשרות של אספקת המוצר כפי שיפורט בדף המוצר. זמן אספקת המוצר יקבע בהתאם לבחירת מבצע הפעולה של אופן הספקת המוצר.
6.4. במקרה שיבחר באפשרות לאיסוף עצמי, לא יחויב מבצע הפעולה בדמי משלוח. לאחר הגשת הצעה לא ניתן לשנות את אפשרות אספקת המוצר במידה והמוצר כבר נשלח. במידה והמוצר עדיין לא נשלח, החברה תעשה כמיטב יכולתה כדי להיענות לבקשת הלקוח ולשנות את אפשרות אספקת המוצר. יש לאסוף את המוצר מהחברה ו/או מהספק לא יאוחר מארבעה עשר ימי עסקים ממועד ההזמנה, אלא אם נתקבלה הודעה אחרת על-ידי החברה ו/או הספק. לקוח שיבחר לאסוף את המוצר ממחסני החברה יתאם זאת איתה באמצעות יצירת קשר טלפוני ישירות עם החברה.
6.5. בכל אפשרות בחירה אחרת שאינה איסוף עצמי, המוצרים יסופקו באמצעות דואר רשום ישראל - לפי בחירת הלקוח כאמור - לכתובת שנמסרה במהלך תהליך רישום ההזמנה ככתובת למשלוח אשר נרשמה בהודעת האישור (להלן: "הכתובת למשלוח"). אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם המוצר הוזמן לכתובת עסקית (חברה), יש לציין את שם החברה ליד שם המזמין.
6.6. החברה ו/או מי מטעמה לא ישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
6.7. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שמסופקים באמצעות דואר ישראל אינם ניתנים לבקרה על-ידי החברה ואינם בשליטתה, ומבצע פעולה מצהיר בזאת כי לא תהיה לו כל טענה נגד החברה ו/או מי מטעמה עקב שיבושים באספקה באמצעות הדואר.
 

7. ביטול רכישה/ החלפת מוצרים

7.1. כל רכישה שבוצעה באתר, יכול מבצע הפעולה לבטלה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, בכפוף לכך שהמוצר עטוף ו/או סגור באריזתו המקורית וללא פגם ו/או בלאי. לביטול רכישה כאמור יש ליצור קשר טלפוני עם החברה. לאחר בירור פניית מבצע הפעולה לביטול הזמנתו, על מבצע הפעולה להחזיר את המוצר למחסני החברה או לחילופין, לבקש מהחברה שישלח שליח לביתו לאיסוף המוצר והחזרתו לחברה על חשבונו של מבצע הפעולה. לאחר החזרת המוצר יזוכה מבצע הפעולה במחיר ששילם עבור המוצר, בהתאם לאמור בסעיף 7.3 להלן.
7.2. למבצע הפעולה ישנה אפשרות להחליף את המוצר שרכש באתר במוצר אחר המוצג באתר. בכפוף לכך שהמוצר עטוף ו/או סגור באריזתו המקורית וללא פגם ו/או בלאי. להחלפת מוצר כאמור יש ליצור קשר טלפוני עם החברה. לאחר בירור פניית מבצע הפעולה להחלפת המוצר, על מבצע הפעולה להחזיר את המוצר למחסני החברה, או לחילופין, לבקש מהחברה ו/או הספק שישלח שליח לביתו לאיסוף המוצר והחזרתו לחברה על חשבונו של מבצע הפעולה. לאחר ביצוע החלפת המוצר יזוכה ו/או יחויב מבצע הפעולה בהפרש שבין המחיר ששילם עבור המוצר הראשון לבין המחיר של המוצר השני (החלופי), בהתאם לאמור בסעיף 7.3 להלן.
7.3. במקרה של ביטול רכישה ו/או החלפת המוצר כאמור, אם כבר סופק המוצר למבצע הפעולה, על מבצע הפעולה חלה חובת החזרת המוצר למחסני החברה או חובת מימון עלות המשלוח של המוצר אל מחסני החברה. גם במידה והמוצר נשלח למבצע הפעולה אך טרם הגיע אליו, יחויב מבצע הפעולה בדמי משלוח לפי הכתוב בסעיף 14(ה) בחוק הגנת הצרכן: לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת שלטענת העוסק הוצאו על-ידו או שהוא התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בחוזה או בשל ביטולה.
7.4. במידה והמוצרים שנשלחו למבצע הפעולה הינם פגומים בעת קבלתם, על מבצע הפעולה להודיע על כך לחברה מיד לאחר שנודע לו על הפגם במוצר. מבצע הפעולה ישלח את המוצר על חשבונו. היה ומוצר הינו פגום, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע למבצע הפעולה להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם מבצע הפעולה יקבל הצעה כאמור, ישלח אל מבצע הפעולה המוצר החדש על חשבון החברה, לאחר החזרת המוצר הפגום והוא יזוכה בגין מחיר המשלוח לחברה. אם סרב מבצע הפעולה להצעה כאמור יבוטל החיוב של כרטיס האשראי של מבצע הפעולה בגין המוצר, כולל כל תשלום עבור דמי משלוח, אריזה ודמי החזרה. מבלי לגרוע מהאמור, הקביעה באם המוצר היה פגום תהא על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וביטול חיוב ו/או החזר כספי כאמור ייעשה רק לאחר שהחברה קבעה כי המוצר פגום.
7.5. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה של מוצר פגום מבצע הפעולה רשאי לשלוח לחברה את המוצר ולצרף את חשבונית המס שקיבל ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שתתקבל פניית מבצע הפעולה, תפעל החברה כאמור בסעיף 7.3 לעיל, ומבצע הפעולה יוכל לקבל את המוצר בשנית ובלבד שהוא נמצא במלאי החברה ו/או הספק, או לחילופין יוכל לבטל את הזמנתו. הזכות להחזיר ו/או להחליף מוצר כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981. על-פי סעיף 14(ד)(4) לחוק הגנת הצרכן לקוח לא רשאי לבטל עסקה שבה בוצעו שדרוגים במיוחד בשביל הלקוח, להלן ציטוט הסעיף: "טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה".
7.6. מבלי לגרוע באמור בתקנון זה, בין אם התקבל המוצר אצל מבצע הפעולה ובין אם לא, ביטול הזמנה ייעשה בהודעה טלפונית למוקד השירות של החברה. עם זאת, לאחר קבלת המוצר, ביטול ההזמנה ייעשה כאמור לעיל, וזאת עד 14 ימים מיום קבלת המוצר.

8. אחריות

8.1. לעיתים יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. המוצרים באתר מוצגים בתום לב, ואין בהצגתם באתר משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד החברה לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב. אם מבצע פעולה רכש מוצר פגום, הוא זכאי להחליפו או להחזירו או לבטלו ולקבל את כספו בחזרה, כמפורט בתקנון זה.
8.2. האחריות הבלעדית למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, חלה על החברה ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם, במידה ותצורף. 
8.3. בשום נסיבות לא תחול על החברה ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאתי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש באתר, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע לחברה ו/או למי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. אם מבצע הפעולה אינו שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, ניתנת בפניו האפשרות לכתוב לחברה והחברה תבחן את פנייתו בקפידה.
8.4. השירות באתר ניתן לשימוש כמו שהוא (As is). לא תהיה למבצע פעולה כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו של מבצע הפעולה.
8.5. החברה מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של מבצע הפעולה ולאבטח את האתר ואת רמת השירות בו, אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי החברה, נזקים, קלקולים, תקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר - אצל החברה, ו/או מי מטעמה.
 

9. דין ומקום שיפוט


על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה תהא לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב יפו.

10. פרטי החברה

חברת "מ.י.ו שיווק ופרסום", ע"מ 025357393. משרדי החברה ממוקמים בישוב ברקן והכתובת למשלוח דואר הינה: ת.ד. 156, ברקן, 44820. 
ניתן לכתוב מכתב לכתובת של משרדי החברה שלעיל ו/או באמצעות דואר אלקטרוני לתיבה שכתובתה: info@printime.co.il.
באם אינכם מקבלים את תקנון זה ו/או את אחד או כמה מהסעיפים שבו ו/או בכל עניין הקשור לתקנון זה, ניתן ליצור קשר עם החברה כדי לנסות להגיע לעמק השווה.



Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017