ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 





התפריט הבא מיועד לאנשים בריאים בלבד.

ארוחת בוקר:
פרוסת לחם קל עם:  גבינה 5%/ משולש מון בלאן לייט/ גבינת עמק ביס/ כף טחינה/  או מעדן דיאט או פרי

ארוחת ביניים:
פרי

ארוחת צהריים:
אפשרות ראשונה:
מרק: מרק עוף/ מרק ירקות/ ירקות מבושלים
בשר: 1/4 עוף / פרוסת בשר בקר/ שיפוד פרגית או עוף / חזה עוף במחבת סטייקים / 3 קציצות בקר או עוף / מנת דג
תוספת: תפוח אדמה קטן / כוס  (אחרי בישול) של: אורז / פתיתים/ פסטה/ אטריות / קוסקוס/ מג'דרה

אפשרות שנייה:
מרק: מרק קטניות (מרק עדשים/ שעועית לבנה / אפונה) או מרק עוף עם 1/2 כוס אטריות או 2 כפות שטוחות של שקדי מרק
בשר: 1/4 עוף / פרוסת בשר בקר / שיפוד פרגית או עוף/ חזה עוף במחבת סטייקים/ 3 קציצות בקר או עוף/ מנת דג

אפשרות שלישית:
בשר: 1/4 עוף / פרוסת בשר בקר/ שיפוד פרגית או עוף/ חזה עוף במחבת סטייקים/ 3 קציצות בקר או עוף / מנת דג
תוספת: תפוח אדמה גדול / כוס וחצי (לאחר הבישול) של: אורז/ פתיתים/ פסטה / אטריות/ קוסקוס/ מג'דרה

ארוחת ביניים:
פרוסת לחם קל עם כפית ריבה או דבש / 3 דובשניות קטנות / חטיף אנרגיה של עד 90 קלוריות / 3 קוביות שוקולד

ארוחת ערב:
אפשרות ראשונה:
טוסט מ- 2 פרוסות לחם קל עם פרוסת גבינה צהובה או חביתה מביצה אחת או 5 זיתים או כף אבוקדו + ירקות

אפשרות שנייה:
2 פרוסות לחם קל או פרוסת לחם רגיל עם: חביתה מכפית שמן + ביצה + פרוסת גבינה מלוחה או בולגרית 5% וירקות

ארוחת ביניים:
כוס שוקו או סחלב מחלב 1%

לטיפ הדיאטה הבא      לטיפ הדיאטה הקודם        רוצה לקבל טיפים לדיאטה באי מייל שלך?





Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017