ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 





בכל אוכל יש קלוריות. אין מזון שיש בו באמת "קלוריות שליליות". אבל ישנם מזונות שההשפעה שלהם על הגוף היא השפעה של "קלוריות שליליות".

אוכל המכיל קלוריות שליליות הוא אוכל, שהגוף משתמש ביותר אנרגיה כדי לעכל ולפרק אותו מאשר הקלוריות שהוא מכיל. קלוריות ממזונות כאלה הן קלוריות שלגוף יותר קשה לפרק ולעבד.
במילים אחרות, הגוף צריך לעבוד חזק יותר כדי להפיק את האנרגיה (קלוריות) ממזונות אלה.
דבר זה נותן לדברי אוכל אלה יתרון עצום בתהליך שריפת שומנים הטבעי ולכן הם ידועים כמזונות שורפי שומן.

כאשר אנחנו אוכלים פרוסת עוגה או קינוח אחר המכילים 400 קלוריות אך דורשים מהגוף רק 150 קלוריות כדי לעבד אותן ולהשתמש בהן, נוצר עודף של 250 קלוריות המתווספות למצבור השומן שבגופנו.
לפי תיאוריה זו, אם נאכל לדוגמא מזון המכיל 100 קלוריות אך דורש מהגוף 150 קלוריות כדי לעבד אותן, שרפנו את כל הקלוריות שהכיל מזון זה ועוד 50 קלוריות נוספות רק על ידי אכילתו.
דוגמא טיפוסית היא הברוקולי שבמשקל 100 גרם מכיל 25 קלוריות, דורש אנרגיה של 80 קלוריות מהגוף כדי לעבדו וזה מסתכם באובדן של 55 קלוריות משומן הגוף!! לכן, ככל שאתה אוכל יותר ממזונות אלה, כך אתה מרזה יותר!!

קיים מגוון רחב של מזונות עם ערך קלורי שלילי. למעשה, ישנו מספר גדול של מאכלים אשר משלבים מס' קלוריות נמוך, טעם טוב ואת היתרונות הגדולים של ערך קלורי שלילי.
כדי להוריד ממשקל גופכם, אינכם חייבים לגווע ברעב יותר.
אתם יכולים לאכול הרבה אוכל שיש בו קלוריות שליליות כדי לאבד את השומן המיותר בגוף ולהפוך לרזים באופן טבעי.
כמה מהמזונות בעלי הקלוריות השליליות הללו הם אספרגוס, תפוחים, סלק, גרגרי יער, ברוקולי, כרוב, גזר, כרובית, סלרי, צ'ילי, מלפפון, שום, חסה, אשכולית, לימון, מנגו, בצל, תפוזים, פאפאיה, אננס, תרד, לפת, קישואים ועוד. רשימת המזונות המכילים קלוריות שליליות מכילה בערך 100 סוגי מזון.

בספר האלקטרוני: Negative Calorie Foods & Recipes תוכלו למצוא את הרשימה של מזונות עם קלוריות שליליות אלה בצירוף תמונות, וללמוד כיצד לשלב את המזונות הללו בדיאטה שלכם.
בספר יש שלוש תוכניות דיאטה יחד עם 150 מתכונים של מגוון רחב של קינוחים, מאפינס, גלידות, מרקים, סלטים, ירקות, חמוצים, רטבים וכד', המכילים מרכיבים של מזון בעל קלוריות שליליות.

המתכונים הטעימים להפליא, הגורמים להזיל ריר ומזינים, המכילים אוכל עם קלוריות שליליות בצירוף נכון עם תרגול גופני יאפשרו לכם להחזיר את המטבוליזם שלכם לתפקוד תקין ולהאיץ את היכולת של הגוף שלכם לשרוף שומן. תופתעו לגלות כמה תהליך חילוף החומרים שלכם בגוף והגיזרה שלכם השתפרו.

לסיכום, כדאי לכם לרכוש את הספר האלקטרוני (לקנות ולהוריד אותו דרך האינטרנט) מזונות בעלי ערך קלורי שלילי ומתכונים שבו תוכלו למצוא:

  • 3 תוכניות דיאטה
  • שאפשר לאכול כמה שאתם רוצים
  • שלא צריך יותר לגווע ברעב ולהילחם בחשקים
  • אלו מאכלים טבעיים תוכלו לאכול ולהוריד במשקל
  • מתכונים של מאכלים טעימים ומגרים
  • תמונות וערכים תזונתיים של מאכלים בעלי ערך קלורי שלילי.
להורדת הספר יש ללחוץ כאן

לטיפ הדיאטה הבא    לטיפ הדיאטה הקודם     רוצה לקבל טיפים לדיאטה באי מייל שלך?





Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017