ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 



כל מי שאי פעם עשה דיאטה יכול לספר לך לפחות על מיתוס אחד שבו האמין ושגילה לבסוף שהוא לא נכון.
מיתוסים יכולים לעלות לך הרבה כסף ולבזבז לך המון זמן, כמו כן גם להוריד לך את המוטיבציה לרזות.
קשה לדעת מה נכון ומה לא נכון. אבל אני יכולה לעזור.
ברשימה זו תמצאו 7 מיתוסים הקשורים לדיאטה שכדאי שתפסיקו להאמין בהם:

1. מיתוס מס' 1: לא צריך לעשות חישובים
האמת: לא נכון! הכל עניין של מתמטיקה פשוטה
אם אתם רוצים לרדת במשקל חשוב שתשתמשו במתמטיקה. אם אתם צורכים יותר קלוריות ממה שאתם מוציאים, אתם תעלו במשקל. אם תצרכו פחות קלוריות ממה שאתם שורפים, תרדו במשקל. זאת המתמטיקה הפשוטה ובלעדיה לא תצליחו לרזות!

מיתוס מס' 2: אסור לאכול חטיפים
האמת: מותר גם חטיפים, הכל תלוי בכמות
גם בדיאטה מותר פה ושם לאכול חטיף אהוב. רק צריך לוודא שאם תאכלו את החטיף, עדיין מכסת הקלוריות היומית שאתם מכניסים לגוף נמוכה מכמות הקלוריות שאתם מוציאים. בקיצור- אין ברירה, צריך לספור קלוריות.

מיתוס מס' 3: צריך לוותר על פחמימות
האמת: אסור לוותר על פחמימות
הפחמימות הן חלק חיוני בתזונה וחשובות לתפקוד של הגוף. בכל תפריט תזונה חובה שיהיה חלק לפחמימות שהן אבן בניין בפעילות הגוף.

מיתוס מס' 4: אתה צריך להרעיב את עצמך
האמת: אין צורך להרעיב את עצמך בדיאטה, זה רק יפגע בך
הרעבה היא גם מסוכנת וגם לא עוזרת לרדת במשקל. הקפידו על תזונה מאוזנת ומתוכננת בקפידה. אל תקחו סיכון ותרעיבו את עצמכם. 

מיתוס מס' 5: צריך להימנע מכל מיני מאכלים
האמת: לא כדאי להימנע מאוכל שאתם אוהבים
אם יש אוכל שאתם אוהבים, אפילו עוגת שוקולד, כדאי לכם לא לוותר עליו לגמריי ולאכול אותו בכמות סבירה. אם תאכלו במתינות ותדאגו שמכסת הקלוריות היומית הנכנסת נמוכה מזו היוצאת, תוכלו לגוון את התפריט שלכם בממתקים, חטיפים וכל מה שאתם אוהבים, רק בכמות קטנה.

מיתוס מס' 6: סלרי ואשכוליות שורפים שומנים
האמת: לא נכון! אין מזון ששורף שומן
אין שום מאכל שידוע עליו מבחינה מדעית שהוא שורף שומן, לא משנה מה אומרות לכם הפרסומות באינטרנט, בעיתונים וברדיו. ישנם מזונות שהם דלי שומן, אבל אין מזונות ששורפים את השומנים בגוף.

מיתוס מס' 7: לא חייבים להתעמל
האמת: לא נכון! כדי לרזות צריך לעשות פעילות גופנית
צריך לעשות פעילות גופנית גם כדי לרזות וגם כדי לשמור על בריאות הלב. אל תאמינו למי שאומר לכם שאפשר לרזות בלי להתעמל. דיאטה חייבת להכיל שילוב של תזונה נכונה ופעילות גופנית.

מיתוס מס' 8- אסור לאכול לפני השינה
טעות – חשוב שתחושת השובע במהלך היממה תהיה רציפה ולכן כמות הקלוריות היומית צריכה להתחלק למספר ארוחות ביום. כשאנחנו הולכים לישון רעבים קשה לנו להירדם, לכן ארוחה קלה בשעה הלילה, כשעה לפני השינה, תביא לשינה נינוחה יותר ולהפחתת הרעב בבוקר.
 
מיתוס מס' 9- מיץ אשכוליות אינו משמין
טעות- כדי להכין כוס מיץ אשכוליות צריך להשתמש לרוב ביותר מאשכולית אחת, ואשכולית אחת מכילה כ- 100 קלוריות- כמות כפולה מזו של מנת פרי אחר! אמנם החומצה המצויה באשכולית מחפה על המתיקות שלה, אבל כמות הסוכר המצויה בחצי אשכולית דומה לזו המצויה בתפוז, בשתי קלמנטינות או בתפוח עץ.
 
מיתוס מס' 10- שאיבת שומן פותרת בעיה של עודף משקל
טעות- שאיבת שומן היא בסך הכל ניתוח פלסטי שאינו יכול לפתור בעיה של עודף משקל ואינו מכוון לתת מענה לבעיית ההשמנה, אלא למראה האסתטי.

להמשך - עוד 10 מיתוסים

אישה על המשקל בהלם
התמונה באדיבות:  Freedigitalphotos.net-Ambro


                            רוצה לקבל עדכונים מהאתר באי מייל?



Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים