ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 


לאחר שנפתחו שלושת קלפי הקהילה וכל השחקנים הימרו או התקפלו, הדילר מניח על השולחן את הקלף הרביעי.
הקלף הרביעי נקרא Turn (טרן).
שוב מתחיל סבב הימורים בו כל שחקן מחליט אם להעלות את סכום ההימור, להשוות, להמשיך לבדוק או להתקפל.

אחרי שנגמר סבב הימורים זה פותח הדילר את הקלף החמישי הנקרא River (ריבר).
כל השחקנים שנשארו במשחק בודקים איזה יד יש להם.
מי שמרגיש שהיד שלו הכי חזקה מבין השאר, יכול להעלות את ההימור. בשלב זה חלק יעלו את ההימור וחלק יתקפלו.
איך תדעו אם היד שלכם הכי חזקה על השולחן?
עליכם לעקוב במהלך המשחק גם אחרי השחקנים האחרים.
אם מישהו לא השקיע במהלך המשחק ורק לאחר הקלף החמישי העלה את ההימור, כנראה שהקלף החמישי יצר אצלו יד חזקה. אם נראה לכם שהיד שנוצרה אצלו חזקה מהיד שאצלכם, עדיף לכם לזרוק את הקלפים שלכם ולא להמר.

דוגמא למשחק שבו נוצר אצל השחקן פול האוס לאחר הקלף החמישי

זיכרו שבמשחק צריך המון סבלנות.
לא עם כל זוג קלפים כדאי להמר והרבה פעמים עדיף לזרוק כדי לא להפסיד צ'יפים.
כדאי לשחק לפי כללי הסטטיסטיקה, אבל לא תמיד הכל הולך לפי החוקים. לפעמים גם מה שיש לו סיכוי קטן יותר קורה.
לכן לפעמים הולכים עם תחושות הבטן ומהמרים. אחרי הכל זהו משחק הימורים וזה מה שעושה את ההתרגשות.

קישורים לשיעורים האחרים:
ידיים מנצחות בפוקר
מדריך בסיסי לטקסס הולדם פורק- שיעור ראשון
מדריך בסיסי לטקסס הולדם פוקר- שיעור שני




Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים