ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 




hrhsv cnaek
הייתם ממש בסדר, עמדתם בדיאטה כמה שבועות, אבל כשאתם נשקלים המשקל לא זז מהמספר שהיה בפעם האחרונה שנשקלתם.
מה קורה פה? אל תדאגו, יש הרבה סיבות אפשריות למה אתם לא מצליחים לרדת במשקל ואת כמה מהן אפשר לתקן בקלות.
לפני שאתם זונחים את הדיאטות לנצח וחוזרים למסלול הבליסה והעלייה חזרה במשקל של כל מה שירדם פלוס עוד כמה חבר'ה שהצטרפו, קבלו 10 סיבות אפשריות להפסקה בירידה במשקל:

1. אתם לא מחשבים את כל הקלוריות שאתם מכניסים
כשרוצים לרדת במשקל זה הכל עניין של מתמטיקה פשוטה, נכון? סכום הקלוריות הנכנסות צריך להיות קטן מהקלוריות שיוצאות, זה הכל.
אם אתם לא יורדים במשקל, יכול להיות שאתם לא מכניסים לספירה את כל הקלוריות שאתם צורכים ולכן המספר אינו נמוך ממספר הקלוריות שנשרפות.

2. אתם טועים לגביי גודל המנות
בואו נעשה ניסוי קטן: קחו קופסת קורנפלקס ושיפכו לתוך קערה כמות שבעיניכם נחשבת למנה. עכשיו הסתכלו על הקופסה ותראו כמה היא שוקלת. חשבו לפי הכמות שלקחתם כמה שוקלת המנה ששפכתם לקערה. רוב הסיכויים שלקחתם מנה כפולה ממה שנחשב למנה לפי טבלאות הקלוריות. זה בסדר, בתנאי שכללתם בתפריט היומי שלכם שתי מנות של קורנפלקס. לכן היו זהירים עם גודל המנות שאתם לוקחים ועד שתהיו בטוחים, מידדו את המנות בעזרת משקל או כוס מדידה.

3. אתם לא ריאליים
בואו נודה באמת: אי אפשר לרדת 10 ק"ג ביומיים, באיזו דיאטה שלא תעשו וכמה שלא תתאמצו. אתם צריכים לאמץ גישה מציאותית, כך לא תתאכזבו ואז תפסיקו את הדיאטה. ואם תפסיקו את הדיאטה, כמוסן שלא תרדו במשקל.


לסיבות האפשריות לאי ירידה במשקל הבאות >>>       לכתבה הקודמת              רוצה לקבל עדכונים מהאתר באי מייל?







Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017