ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 





בדרך כלל צלייה היא לא הדרך להכין כרובית אבל כדי שהמתכון יהיה בריא ודיאטטי אפשר לבחור בדרך הזאת והתוצאה טעימה ונהדרת.

המתכון מספיק ל- 4 מנות, כל מנה שווה בערך לכוס.

זמן הכנה: 10 דקות
זמן הכנה כולל אפיה: 35 דקות

מצרכים:
8 כוסות של חתיכות כרובית, בערך בעובי של 2.5 ס"מ כל אחת (חותכים ראש גדול של כרובית)
2 כפות שמן זית כתית
1 כפית מיורן מיובש
1/4 כפית מלח
פלפל שחור טחון טרי לפי הטעם
2 כפות חומץ בלסמי
1/2 כוס גבינת פרמזן קצוצה דק

אופן ההכנה:
מחממים תנור ל- 230 מעלות צלזיוס.
שמים בקערה גדולה את הכרובית, השמן, המיורן, המלח והפלפל.
מפזרים את הכרוביות על תבנית גדולה על נייר אפייה וצולים כ- 15-20 דקות, עד שהכרובית מקבלת צבע זהוב ומתחילה להתרכך בתחתית. 
מוציאים את התבנית מהתנור, לוקחים את חתיכות הכרובית ושמים בקערה, מערבבים אותן עם החומץ, מחזירים לתבנית ומפזרים מכל הכרוביות את גבינת הפרמזן. צולים את הכרובית עד שהגבינה נמסה והכרוביות נראות יבשות עוד כ- 5-10 דקות.

טיפ לחיתוך הכרובית:
מורידים את עלי הכרובית מהראש. פורסים את הגבעול העבה. מחזיקים את הראש הפוך וחותכים עם סכין שמוחזקת בזוית של 45 מעלות את הכרובית בצדדים, עוברים מסביב לכרובית בצורה מעגלית. לאחר מכן חותכים את פרחי הכרובית הקטנים לגודל הרצוי.

ערך תזונתי:
למנה של כרוביות (כוס): 149 קלוריות, 10 גרם שומן, 7 מ"ג כולסטרול, 10 גרם פחמימות, 7 גרם חלבון, 4 גרם סיבים תזונתיים, 364 מ"ג נתרן, 490 מ"ג אשלגן.
בונוס: המנה מכילה ויטמין C, חומצה פולית, סיבים וסידן.

כרובית בתנור





+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017