ברירת-מחדל  |  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest

חיפוש באתר:
Custom Search
 

אם אתם סובלים מבעיות שינה, להלן כמה טיפים שליקטנו עבורכם:

  • סביבת השינה - לדאוג לסביבת שינה נוחה ושקטה, שהמזרון יהיה נוח והחדר מאוורר
  • להירגע - לנסות להירגע ממחשבות מטרידות לפני השינה (המלצה: אפשר לרשום על דף או ביומן את כל הדברים המטרידים ואיך אפשר לטפל בהם)
  • לישון בזמני שינה קבועים - ללכת לישון פחות או יותר בשעה קבועה ולהתעורר באותה שעה למחרת בבוקר באמצעות שעון מעורר
  • להימנע משתיית קפה או שוקו שמעוררים. חלב לפני השינה עוזר להירדם.
  • לא להרבות באכילה לפני השינה
  • לא ללכת לישון כשלא עייפים
  • לעשות פעילות גופנית במהלך היום ולא קרוב לזמן השינה. פעילות גופנית מעלה את רמת האדרנלין בגוף וגורמות לעוררות.
לטיפ הבא                        רוצה לקבל טיפים לאי מייל שלך?





Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017