ברירת-מחדל  |  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest

חיפוש באתר:
Custom Search
 





חג הפסח מסמל את החירות והגאולה, אולם למי שמנסה לשמור על דיאטה ולרדת במשקל, חג הפסח הוא אתגר לא פשוט וההתמודדות עם עשרת הימים האלה היא קשה ביותר (ולמי שחוגג את המימונה אחר כך התקופה עוד ארוכה יותר).
אז איך עוברים את התקופה הזאת בשלום ולא עולים במשקל?
לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לפחות לא לעלות במשקל.

ליל הסדר - מה אוכלים?
טיפ ראשון נוגע למהלך היום של ליל הסדר. מומלץ לאכול במהלכו שתי ארוחות קלות, הרבה סלטים ללא רוטב שמן (מספיק לתבל בכפית שמן זית, מיונז דל קלוריות, יוגורט דל שומן או לימון) ולפני ארוחת החג לאכול סלט או מרק ירקות כדי לא להגיע מורעבים לארוחת ליל הסדר.
טיפ שני: לאורך הסדר ישנן ברכות בהן אוכלים ביצה קשה, מצה, חרוסת וכד'. יש לטעום טעימה קטנה בלבד.
טיפ שלישי: בארוחה עצמה בחרו רק מה שממש טעים לכם ולא תוכלו לוותר עליו. דאגו שבמרק שלכם יהיו הרבה ירקות ומעט קניידלך (מקסימום אחד או שניים).
אל תשתו הרבה יין! ביין יש הרבה קלוריות. אפשר להסתפק ברבע כוסית בכל אחת מארבע הכוסות.
כשיגיע שלב הקינוח בודאי כבר תהיו שבעים ונפוחים. ותרו על הקינוח או הסתפקו בפרי.

חול המועד - איך מתמודדים עם כל הארוחות האלה?
הטיפ הראשון נוגע למצות. המצות ממש טעימות עם שוקולד או מרגרינה, אבל במצה מרוחה בממרח יש כ- 250 קלוריות! לכן אכלו מצה קלה או הסתפקו במצה אחת ליום.
הטיפ השני - היזהרו מהמנגלים! במהלך החג רבות המשפחות שנוהגות להיפגש ולעשות על האש. השתדלו להסתפק בפרגיות ולהרבות בסלט.
טיפ שלישי- הימנעו מאכילה רבה של ביצים, אגוזים ומאכלים מטוגנים שמאכלי הפסח משופעים בהם.
נסו לאכול ארוחת בוקר הכוללת מצה, ביצים לא מטוגנות, סלט, יוגורט דל שומן ופרי.
טיפ רביעי הכי חשוב! הגבירו את הפעילות הגופנית שלכם! זה הזמן לטיולים הכוללים הליכה, רכיבה על אופניים או סיבובי הליכה מסביב לשכונה.

דוברת ליהם יוחנן, דיאטנית קלינית ומאמנת אישית

לטיפ הדיאטה הבא    לטיפ הדיאטה הקודם     רוצה לקבל טיפים לדיאטה באי מייל שלך?






Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017