ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 




אצל כל הורה השמירה על בריאות המשפחה שלו היא בראש סדר העדיפויות.
החל מהערכה לעזרה ראשונה שנמצאת מתחת לכיור בחדר האמבטיה, הפסטה מחיטה מלאה שנמצאת במזווה ועד קסדת האופניים שנמצאת במחסן, יש מיליון דרכים לדאוג לבטיחות הילדים עליהם אנחנו שומרים. אבל עכשיו כשהקיץ מסתיים והסתיו עומד להתחיל, בואו ניקח כמה דקות לבחון 10 דרכים לשמור על בריאותה של כל המשפחה:

1. איכלו דגנים מלאים- הוכח כי הדגנים המלאים עוזרים להורדת רמת הכולסטרול ולהקטנת הסיכון לסוכרת וסרטן. כמו כן הם משפרים גם את תפקודה של מערכת העיכול. זאת בניגוד לדגנים המזוקקים שאינם בעלי היתרונות הללו.

2. צאו לחופשה פעילה- קחו את המשפחה לחופשה שמשלבת פעילות ספורטיבית כמו הליכה, סקי, שחייה, צלילה או כל דבר שיחזיק את המשפחה בתנועה.

3. צאו להליכה אחרי ארוחת ערב- לא רק שזה תורם להרגשה הטובה, זה גם בריא הרבה יותר ותורם לעיכול מאשר רביצה מול הטלויזיה עם סיום הארוחה.

4. שחקו משחקי וידאו Wiii או Obox- משחקי וידאו אלה הם מהנים וגורמים לגוף להיות בפעולה כמו משחק כדורסל, טניס, ריקוד או אפילו יוגה.

5. חלקו את עבודות הבית- חלקו את עבודות הבית בין כל בני הבית- שאיבת אבק, שטיפת כלים, טיול עם הכלב, הורדת הזבל וכו'. פעילויות אלה גורמות לשריפת קלוריות וגם משפרות את מצב הבית.

6. השתמשו בקרם הגנה אורגני- ההגנה בפני השמש החזקה שלנו חשובה במשך כל השנה. אם תקפידו למרוח את הילדים שלכם בקרם הגנה הם יודו לכם על כך כשיהיו בני 30.

7. בידקו שכולם שותים הרבה מים- המים הם החבר הכי טוב של המשפחה. מחסור במים גורם לעצבנות, יובש בעור וכאבי ראש. חשוב מאד שבמערכות הגוף שלנו יהיו מספיק נוזלים והמים הם הבריאים ביותר.

8. תזרקו את הטישו לפח- בחורף כולם מצטננים ומקנחים את האף בטישו. הקפידו לזרוק את הטישואים המשומשים לפח ולסגור אותו, כדי שאף אחד לא יבוא איתם במגע וידבק. שימרו גם שהילדים לא ינגבו את האף בשרוול. מספיק שמישהו יגע בטישו משומש או שרוול מנוזל כדי שהוירוסים והחיידקים יתפשטו בכל רחבי הבית.

9. היו עקביים עם שעות השינה- שימרו עם הילדים וגם עם עצמכם, על שעות שינה מספיקות, קבועות ומסודרות. השינה חשובה לשמירה על מערכת חיסונית חזקה, ויש לה גם השפעה חשובה על מצבי הרוח שלנו, על האנרגיה ואיכות החיים.

10. לנשום- שאיפות ונשיפות עוזרות להשתחרר מלחצים ומתחים ומסייעות בריכוז. נישמו עמוק כשאתם נוסעים באוטו, לפני השינה ואחרי ארוחת הערב. למדו גם את ילדיכם את טכניקת הנשימה העמוקה.


משפחה בפארק
בתמונה: משפחה פעילה בפארק. קחו דוגמא!



לטיפ הבריאות הבא                          לטיפ הבריאות הקודם                       רוצה לקבל טיפים ועצות בנושא יופי ובריאות באי מייל?



Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017