ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 

  • להעשיר את התפריט בתאית וסיבים תזונתיים. מומלץ להעדיף מזונות העשויים מקמח מלא ועשירים בסיבים תזונתיים כגון: אורז מלא, נבטי סויה, דגנים מלאים, פירות יבשים (שזיפים, תאנים), פירות וירקות טריים (תפוח, תפוזים, חסה, גזר), בפסח- מצות מקמח מלא.
    מזונות אלה מסייעים לעיכול תקין, מרככים את הצואה ובכך מקלים על יציאתה.
  • להרבות בשתייה. חשוב לשמור על רמת לחות נאותה ביציאות, לכן יש לשתות מדי יום בין 1.5 עד 2 ליטר מים. מומלץ להקפיד על שתיית מים ולהמעיט בשתיית מיצים ממותקים, משקאות המכילים קפאין ומשקאות אלכוהוליים.
  • לא לזלול. ארוחות מסודרות מווסתות את פעילות מערכת העיכול, לכן איכלו בצורה מאוזנת.
  • להגביר את הפעילות הגופנית. גם מערכת העיכול בנויה משרירים, לכן התמדה בפעילות גופנית מינימלית תעודד תנועתיות טובה ותפעיל את שרירי דרכי העיכול.
  • לצרוך מזון המכיל "חיידקים ידידותיים". שתיית רוויון או יוגורט בבוקר ונטילת תוספים המכילים חיידקים ידידותיים תורמת להחזרת האיזון במעי ולזירוז תנועת שרירי דרכי העיכול. תוספת של סיבים אף תייעל את פעולת החיידקים.
  • נטילת פורמולה צמחית. פורמולה צמחית העשירה בסיבים תזונתיים ותמציות פירות יבשים תורמת לעיכול תקין, ריכוך הצואה והסדרת היציאות. מסייעת לאיזון רמות הסוכר והכולסטרול ובנוסף, ניתנת בדרך כלל גם לשימוש יומיומי ואינה גורמת לפיתוח תלות. יש להתייעץ ברוקח לפני הקנייה.
לטיפ הבא                                רוצה לקבל טיפים לאי מייל שלך?





Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017