ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 


כמעט כולנו מכירים את הבעיה של ילדים שאינם אוכלים פירות וירקות.
פירות וירקות הם מרכיבים חיוניים במיוחד בתפריט של הילדים שלנו. הם מספקים לגוף ויטמינים ומינרלים, אנטי אוקסידנטים ורכיבים נוספים הנחוצים לפעילות תקינה של הגוף ומניעת מחלות שונות.
כמו כן הם מספקים סיבים תזונתיים המאפרים פעולת מעיים תקינה.
מומלץ לאכול חמישה פירות וירקות בצבעים שונים ביום כדי להנות מהיתרונות הבריאותיים שהם מציעים לנו.
לצבעים השונים של הירקות והפירות יש משמעות רבה.



כמה דרכים לעודד את הילדים שלנו לאכול ירקות ופירות:
  • הכנת סלטים בצורות שונות- כשמדובר בילדים קטנים מאוד, אפשר להכין מחתיכות של ירקות פרצופים ולסדר ביחד בצלחת.
  • הכנת ירקות אפויים בתנור - אפשר לאפות תפוחי אדמה חתוכים בצורה של צ'יפס, גם מבטטות וגזר.
  • הכנת טבלת ירקות ופירות שבועית- אפשר להחליט שבמשך כל ימות השבוע אוכלים משהו שונה ממגוון הירקות והפירות ולציין בפני הילדים הקטנים שבכל פעם שהם אכלו את כל המנה, הם קיבלו למעשה עוד ויטמין חשוב לגוף.
  • לתת דוגמא אישית- חשוב מאד שאתם תשמשו דוגמא אישית לאכילה של מזון בריא ואיכותי. חשוב שתאכלו אתן אותם מזונות לצד ילדיכם ומומלץ מאד לשבת ולאכול סביב השולחן ולאכול ביחד.
  • נגישות- דאגו לכך שבסלון או במטבח תמיד תהיה סלסלת פירות זמינה. כמו כן, דאגו לכך שלילדים לא תהיה גישה למזונות הלא בריאים. השתדלו לא להחזיק בבית חטיפים וממתקים ואת הלחמים שימרו במקפיא. כך, כשהילדים יהיו רעבים, הנגישות המיידית שלהם תהיה לפירות ולירקות.
  • נשנוש עם תוספות- למדו את ילדיכם לנשנש ירקות עם מטבלים שונים, כמו פלפל אדום עם גבינה לבנה, מלפפון עם טחינה, גזר או אבוקדו עם טחינה, יוגורט או גבינה.
זיכרו כי הרגלי תזונה נכונים בגילאים צעירים הם מתנה גדולה מאד שאתם, ההורים, יכולים להעניק לילדיכם!!!

לטיפ הבא                                     רוצה לקבל טיפים לאי מייל שלך?





Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017