ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 




יש המון דרכים לנקות רעלים (דיטוקס) מהגוף שאינן דורשות צום מיצים קפדני, דיאטות מוזרות, או עומסים של פעילות גופנית. למעשה, עדיף לאמץ כמה הרגלים בריאים שאפשר להתמיד בהם במקום לעשות צעדים קיצוניים:

1. לשתות מים חמים עם לימון 
 
שתיית מים חמים עם לימון דבר ראשון כשקמים בבוקר היא אחת הדרכים הקלות ביותר לניקוי רעלים על בסיס יומי. למרות שללימון יש טעם חמוץ והוא חומצי, זה בעצם מזון בסיסי שעוזר להחזיר את האיזון לגוף. הלימון גם מסייע בתפקוד הכבד. שתיית מים חמים (לא רותחים) עם מיץ לימון סחוט טרי היא שיטת דיטוקס פשוטה ויעילה שמומלץ לעשות כל יום.

לימון

2. להתחיל את היום עם שייק ירוק 
 
שייק ירוק הוא אפשרות בסיסית אחרת לניקוי רעלים. המלצות התזונה הן לאכול 5-7 מנות של פירות וירקות מחמשת הצבעים אדום, כתום, ירוק, לבן וסגול ביום. מעטים מבינים עד כמה חשובים הויטמינים האלה ועד כמה חשובים הצמחים הירוקים העשירים במינרלים להחזרת האיזון בין החומציות והבסיסיות לגוף. שייק ירוק של ירקות כמו כרוב, מנגולד, או תרד הוא דרך מצוינת של ניקוי רעלים כדי להתחיל את היום ברגל ימין!

3. לאכול עלים ירוקים טריים בכל ארוחה 
 
אם אתם מנסים להעלות את הצריכה של הפירות והירקות שלכם, נסו לשלב אותם בתוך כמה שיותר מהארוחות שלכם ככל האפשר. כמו למשל להתחיל את ארוחת הצהריים עם סלט ענק של ירקות בעלי עלים ירוקים וירקות טריים אחרים לפני שאתם מתחילים במנה העיקרית. אכילת ירקות מבושלים עם סלסה או חומוס כחטיף גם מקלה על תהליך ניקוי הרעלים.

4. לצרוך פירות על קיבה ריקה 
 
ידעתם שהפירות בדרך כלל עוברים דרך מערכת עיכול בריאה במשך 20-30 דקות? פירות הם מאכל טוב לניקוי מערכת העיכול, ולכן כאשר הם נצרכים על קיבה ריקה, זה משחרר הרבה אנרגיה לגוף ומוציא רעלים. הבעיה בצריכת פירות לא על קיבה ריקה היא שהרבה פעמים הפירות יכולים לתסוס, כשהם מחכים במערכת העיכול שעוסקת בינתיים בפירוק של עמילנים, חלבונים ושומנים אחרים שאכלתם במשך היום לפני שהיא מגיע לפירות.

5. להגדיל את צריכת הסיבים 
 
סיבים תזונתיים הם אחד המאכלים העיקריים שהאנשים בחברה המערבית לא צורכים מספיק. בכל תכנית ניקוי רעלים זהו חלק חיוני כדי להבטיח שמערכת העיכול תפעל טוב יותר. בכל יום יש לאכול כ-25-30 גרם סיבים. אם אתם לא נוהגים לאכול מספיק סיבים תזונתיים, חשוב להעלות את הכמות בהדרגה עד שתגיעו לכמות הסיבים שנוחה למערכת העיכול שלכם. זה מאד קל- מוסיפים כמה זרעי צ'יה לארוחת הבוקר, אוכלים פירות וירקות טריים לאורך כל היום, לחם מקמח מלא או שיפון, מוסיפים פשתן לסלט של ארוחת הערב ומעדיפים אורז מלא על פני אורז לבן בארוחת הצהרים.

6. לשתות תה צמחים 
 
תה צמחים הוא עוד טכניקה מצוינת לקדם את סילוק הרעלים. צמחי מרפא כמו ג'ינג'ר, קינמון, שומר, מנטה, גדילן מצוי, סרפד, ואורגן מקדמים את תהליך סילוק הרעלים מהגוף. אני אישית אוהבת לשתות תה ג'ינג'ר אחרי ארוחת הערב. זה מנקה את החיך שלי ועוזר לי לעכל את האוכל שלי יותר טוב לפני שאני הולכת לישון בלילה, שלא לדבר על זה שזה עוזר לי להימנע מנשנושים של ג'אנק פוד בשעות הלילה המאוחרות.

7. לשתות 2 ליטר מים ביום
מים הם עוד מרכיב קריטי לתהליך ניקוי הרעלים. רוב הרופאים ואנשי המקצוע בתחום הבריאות יגידו לך לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום. אבל אם אתם בתהליך סילוק רעלים ו / או פעילות גופנית, ייתכן שתצטרכו אפילו יותר מים כדי לייעל את תהליך ההיפטרות מפסולת ורעלים שהצטברו במשך חודשים ואפילו שנים. 

לטיפים נוספים בבריאות ויופי                                                      רוצה לקבל עדכונים מהאתר באימייל?



+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017