ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 




ברושור, פלייר או פמפלט בעברית זה חוברת או עלון. לא משנה איך קוראים לזה, כשאנחנו מקבלים ברושורים או פליירים מחברות אנחנו לרוב זורקים אותם לפח אחרי הצצה של פחות משתי שניות. זה עצוב כי חבל על הנייר וחבל על העבודה והזמן שהושקעו בהכנת הברושור וחלוקתו.
הנה כמה ברושורים מוצלחים ומקוריים שבטח תפסו את תשומת לב הלקוחות שלא מיהרו בודאי לזרוק אותם:
פלייר של איקאה
כשפותחים את הברושור של איקאה נפתח חדר שינה עם רהיטים בולטים והכל מנייר. נייר פרסום כזה לא זורקים ולדעתי זה יעזור במכירת הרהיטים של איקאה.


ברושור של חברת סנובורד מתקפל בצורה שמזכירה הר שלג שעליו אפשר לגלוש. מקור התמונה: olekur

ברושור מגדת עתידות סיניתמקור: Source Creative
plAAy הייתה תערוכה עכשווית של אמנות אסיאתית בבלקבורן שבבריטניה, שבה הוצגו יצירות שנושאיהם סביב הרעיון של מחזה. Source Creative, חברת המודעות עיצבה לתערוכה פלייר שאפשר לקפל ולשחק בו איתו את המשחק הסיני "מגדת העתידות". בתוך הברושור רשומה התוכניה של התערוכה. 

מקור
עוד פרסומת שנעים לקבל בדואר היא הברושור הבא, של חברת נסיעות St. Lucia שניסתה באמצעות נייר שמשני צדדיו יש הדפס שנראה כמו עלה בננה להעביר את ההרגשה של האי הטרופי- מי אוקיינוס תכולים, שירת ציפורים, נופים עוצרי נשימה, שלווה ורוגע שמאפיינים את האי הקאריבי סנט לוסיה.


        לעמוד הבא                                              רוצה לקבל עדכונים מהאתר באימייל?



+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017